Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb Kateřiny Šilarové na webové adrese www.katerinasilarova.cz,
jejíž provozovatelem je Kateřina Šilarová, adresou Hybešova 299, Rosice u Brna 665 01,
telefonním číslem 774622774, 
identifikační číslo: 75379236, fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona v oborech činnosti:
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
bankovní spojení pro CZK: 2101966161/2010, Fio banka, a.s.
(dále jen „poskytovatel“)

 

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Shrnutí obsahu obchodních podmínek

Smlouvou se vám zavazuji poskytnout službu uvedenou v objednávce, a vy se zavazujete zaplatit mi za službu a tuto službu převzít. Pro uzavření smlouvy je potřeba, abyste podali objednávku (prostřednictvím objednávkového formuláře) a aby došlo k jejímu přijetí z naší strany (podle článku 2). Informace o cenách se nacházejí v článku 3. Možné způsoby platby naleznete v článku 4 a podmínky poskytnutí služby v článku 5. Informace o změně či zrušení smlouvy jsou v článku 6 a vaše práva z vadného plnění včetně postupu reklamace naleznete v článku 7.

1.2. Jaké služby poskytuji? 

Mnou poskytované služby jsou individuální konzultace, párové konzultace, skupinové akce – rodinné konstelace, semináře  (dále jen „akce“).

Vezměte prosím na vědomí, že jakékoliv informace či podklady předané vám v rámci poskytování služeb vyplývají z mých zkušeností a znalostí (dále jen poskytovatel) a nemusí se tedy shodovat s názorem jiných odborníků v dané problematice.

Poskytovatel není odpovědný za rozhodnutí vás, jako uživatele služby, které na základě poskytnutých informací učiníte, ani za případnou škodu či jinou újmu, která vám nebo třetím osobám v této souvislosti vznikne.

1.3. Jedná se o spotřebitelskou smlouvu?

O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a službu objednáváte mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a nevztahuje se na vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek.

1.4. Čím se řídí naše vzájemná práva a povinnosti?

V první řadě smlouvou, která je tvořena následujícími dokumenty:

– těmito obchodními podmínkami, které vymezují naše vzájemná práva a povinnosti;
– zásadami ochrany osobních údajů, které upravují ochranu vašich osobních údajů;
– podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy;
– objednávkou a jejím přijetím z naší strany,

a v otázkách neupravených smlouvou se naše vzájemná práva a povinnosti řídí českým právním řádem, zejména následujícími právními předpisy:

– zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“);
– zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).

Pokud se vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní poměr obsahuje jiný mezinárodní prvek, berete na vědomí, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je vám pak poskytována tato vyšší míra ochrany.

1.5. Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?

Zasláním objednávkového formuláře a dále též potvrzením na webovém rozhraní stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.

1.6. Co byste ještě ohledně obchodních podmínek měli vědět?

V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se mu svým smyslem nejvíce blíží. Tím není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Měnit či doplňovat obchodní podmínky lze pouze písemnou formou.

 

2. UZAVŘENÍ SMLOUVY

2.1. Jak uzavírám smlouvu?

Na webovém rozhraní je uveden seznam služeb včetně popisu hlavních vlastností jednotlivých služeb. Upozorňujeme, že prezentace služeb na webovém rozhraní je informativního charakteru.  Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste odeslali objednávkový formulář v souladu s těmito obchodními podmínkami a aby došlo k přijetí této objednávky z naší strany.

2.2. Jak podat objednávku služeb?

Na webovém rozhraní je zobrazen objednávkový formulář poskytovaných služeb (dále jen „služby“). Pro objednávku účasti na službě vyplňte objednávkový formulář o odešlete. V objednávkovém formulář je nutné vyplnit všechny informace zde předepsané, zejména vaše kontaktní údaje.

Závaznou objednávku učiníte  stisknutím tlačítka „Odeslat“. Údaje uvedené v závazné objednávce považuji za správné a úplné. O jejich změně mě bezodkladně informujte telefonicky či e-mailem.

Objednávku služeb je též možné provést i jinými prostředky, jako např. přes WhatsApp, messenger nebo email. Závazná objednávka je v takovém případě podána potvrzením termínu služby prostřednictvím WhatsApp, messengeru nebo e-mailu.

2.3. Jak postupuji po podání objednávky 

Před závazným odesláním objednávky zkontrolujte zadané údaje, po stisknutí tlačítka „Odeslat“ bude již vaše objednávka závazná. Údaje uvedené v závazné objednávce považuji za správné a úplné. O jejich změně mě bezodkladně informujte telefonicky či e-mailem. 

Pokud budeme mít pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, můžu vás kontaktovat za účelem jejího ověření. Neověřenou objednávku můžu odmítnout. Na takovou objednávku se potom hledí, jako by nebyla podána.

O obdržení objednávky vás budu informovat. Informace (potvrzení) o obdržení objednávkového formuláře je zasílána automaticky společně s částkou k úhradě. Pokud částku neuhradíte, nejsem povinna vám rezervovat místo. V případě, že dojde k neuzavření smlouvy z naší strany, vracím uhrazenou částku  do 14 dní na účet, ze které jsme platbu obdržela, případně na účet, který mi sdělíte.

Následně dochází k finálnímu potvrzení z mé strany a až tímto okamžikem je uzavřena smlouva. Pokud by k uzavření smlouvy nedošlo, vrátím vám uhrazenou zálohu.

2.4. Můžete již odeslanou objednávku zrušit nebo změnit?

Všechny mnou přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení či změny objednávky jsou možné pouze po dohodě se mnou ideálně emailem. Pokud je takto zrušena objednávka, ohledně které lze odstoupit od smlouvy při uhrazení stornopoplatku (podrobněji v článku 6), mám též nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložila.

2.5. Jak zjistíte, že jsem přijala objednávku a kdy je uzavřena smlouva?

Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy vám je doručeno přijetí objednávky z mé strany na e-mailovou adresu (WhatsApp, Messenger, Instagram,..), kterou jste uvedli v objednávce.  Pokud by k přijetí objednávky nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy uhradíte celou cenu služby na základě mnou vystavené faktury za objednané služby, nejpozději však zahájením poskytování služby. Pokud by k uhrazení ceny služby v době splatnosti nedošlo, vyhrazuji si právo od smlouvy odstoupit.

 

3. CENA

3.1. Může se cena na webovém rozhraní měnit?

Ceny uvedené u prezentovaných služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní. Pokud by již v průběhu objednávání nebyly aktuální, neprodleně vás na tuto skutečnost upozorním. Na přijaté objednávky však nemá vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky a jejím přijetím z mé strany.

V případě, že na mé straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny služby na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, nejsem povinna vám službu poskytnout za tuto zcela zjevně chybnou cenu pro zdánlivost mého právního jednání dle § 552 občanského zákoníku, event. pro omyl dle § 571 občanského zákoníku.

4. PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Jaké způsoby platby přijímám?

Cenu služby můžete uhradit především následujícími způsoby:
– bezhotovostně
– prostřednictvím QR kódu
– bezhotovostně před objednáním převodem na můj bankovní účet (pokyny vám budou sděleny v potvrzení objednávky).
– hotově při setkání

4.2. Kdy nastane splatnost ceny služby?

Cena se zpravidla hradí dvoufázově, tj. formou zálohové platby a následného doplatku ceny.

Při bezhotovostní platbě před poskytnutím služby je cena, splatná 5 dnů před začátkem společného setkání (pokud není určeno jinak); v případě služeb však nejpozději před započetím společného setkání. Cena je uhrazena okamžikem připsání příslušné částky na můj bankovní účet čí předáním hotovosti. Pokud neobdržím cenu v době splatnosti, vyhrazuji si právo odstoupit od smlouvy.

4.3. Jak vystavuji faktury?

Souhlasem s těmito obchodními podmínkami mi udělujete souhlas s vystavením faktury elektronickou formou.

 

5. PODMÍNKY ÚČASTI na službách A PODMÍNKY POSKYTNUTÍ SLUŽBY

5.1. Práva a povinnosti spojená s účastí na službě

Podáním objednávky souhlasíte a prohlašujete, že jste srozuměni s tím, že metody, které praktikuji nenahrazují zdravotní péči. Každý je zodpovědný sám za sebe, za svůj zdravotní stav. Každý přichází zcela dobrovolně. Pro někoho může být setkání velmi náročné častěji po mentální stránce, ale různé projevy fyzického těla mohou být součástí též. Ke všem doporučením, které si odnesete přistupujte podle svého cítění a momentálního nastavení. 

Dále berete na vědomí, že uživatelem služeb může být pouze osoba starší osmnácti let (jinak je třeba souhlas rodičů i verbální, pokud je domluven se mnou), která je plně svéprávná. Můžu po vás požadovat prokázání těchto skutečností například předložením průkazu totožnosti či jiného dokladu. 

Dále byste mi měli před poskytnutím služby dobrovolně sdělit váš zdravotní stav a medikaci (léky), kterou máte užívat, a to zejména ty skutečnosti, které mohou ovlivnit vaše fyzické funkce (např., že máte cukrovku a musíte užívat pravidelně inzulín). Tuto informaci potřebuji vědět, abych byla schopna předejít a případě včas zakročit v krizové situaci. Objednáním služby prohlašujete, že nejste nemocen či nemáte omezení, které by mohlo ovlivnit vaši účast na výkonu služby a případně ohrozit sebe, mě či ostatní (skupinové akce).

Současně vezměte na vědomí, že mám právo (zejména z důvodů bezpečnostních a zdravotních) neumožnit některému klientovi výkon služby, pokud k tomu shledám závažné důvody. Porušení takového pokynu je považováno za podstatné porušení smlouvy a zakládá mi právo na odstoupení od smlouvy. Tímto mám právo na náhradu dosud vynaložených nákladů. 

Služby jsou poskytovány v termínech a na místech uvedených na webovém rozhraní či vzájemné domluvě, která probíhá přes mail, WhatsApp, Messenger, Instagram,.., přesné informace vám vždy zašlu v potvrzení objednávky…

5.2. Základní práva a povinnosti účastníka služeb

– Účastník služeb nesmí být po dobu konání služby pod vlivem alkoholu, omamných nebo psychotropních látek.

V případě, že se v domluvený den a čas nedostavíte na domluvené místo setkání pro zahájení služby, propadá vám uhrazená cena služby bez nároku na jakoukoliv náhradu. 

 

5.3. Další práva a povinnosti

Při využívání mých služeb, zejména při účasti na seminářích nebo školení, vyjadřujete souhlas s tím, že budete respektovat pravidla uvedená v těchto obchodních podmínkách, provozním řádu místa, na kterém se budete nacházet či na webovém rozhraní.

5.4. Způsobená škoda

V případě, že způsobíte v prostorech, kde probíhá služba, jejím příslušenství či vybavení či věcech třetích osob jakoukoliv škodu, jste povinni nás o tom bez zbytečného odkladu informovat.

Budu-li povinna uhradit třetí osobě náhradu újmy, která jí vznikla v souvislosti s vaším jednáním, které porušuje tyto obchodní podmínky nebo příslušné právní předpisy, jste povinni mě odškodnit, tedy mi tuto škodu nahradit.

5.5. Společná ustanovení o poskytování služeb

Vyhrazuji si právo provést nezbytné nutné změny v parametrech služby uvedených na webovém rozhraní. S ohledem na momentální fyzický, psychický a zdravotní stav účastníků a další okolnosti můžu plánovaný program seminářů a školení omezit, zrušit jej, či jen nahradit programem jiným.

Vyhrazuji si právo vám službu neposkytnout v případě, že nebude naplněna požadovaná minimální kapacita semináře či školení. V takovém případě mám právo od smlouvy odstoupit. Finanční prostředky, které jste za poskytnutí služby uhradili, vám do 14 dnů vrátím na bankovní účet, ze kterého jsem od Vás peníze obdržela, popřípadě takovým způsobem, který budete požadovat.

V průběhu individuálního setkání, semináře či školení můžu pořizovat obrazové, zvukové i audiovizuální záznamy, na nichž může být zachycena vaše podoba a projevy. Tyto záznamy dále uchováváme pro naše interní potřeby, zveřejňuji na webovém rozhraní a v propagačních materiálech pro účely propagace, nabízení a poskytování mých služeb. Účastí na službě, kterou si objednáte  mi dáváte svolení se zachycením a rozšiřováním své podoby ve smyslu § 84 a § 85 občanského zákoníku. Svolení je uděleno na dobu neurčitou a můžete jej kdykoliv odvolat.

Porušíte-li jakoukoliv povinnost stanovenou tímto článkem obchodních podmínek, mám právo ukončit vám poskytování služeb, tedy zejména vyloučit vás z osobního setkání, semináře či školení, a to i bez náhrady.

6. ZMĚNA, ZRUŠENÍ A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

6.1. Jak můžete odstoupit od smlouvy o poskytování služeb?

Souhlasem s těmito obchodními podmínkami berete na vědomí, že v souladu s § 1837 písm. j) občanského zákoníku („smlouva o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu“) nemáte právo od uzavřené smlouvy odstoupit. Jelikož vám chci vyjít maximálně vstříc, umožníme vám odstoupit od smlouvy za následujících podmínek.

Od smlouvy můžete odstoupit, v takovém případě jste mi povinni uhradit storno poplatek podle počtu dnů, které ode dne odstoupení zbývají do předpokládaného dne zahájení poskytování služeb, a to v následující výši:

Storno poplatek:
vícedenní retreaty a semináře (dále jako akce): záloha poslaná na účet 2101966151/2010 je nevratná
(je možné ji převést na jiného účastníka, rep. najít si za sebe náhradu), méně než 3 dny před začátkem akce je celá částka nevratná
jednodenní akce (konstelační večery, skupinové konstelace):  částka poslaná na číslo účtu 2101966161/2010 je nevratná 5 dnů před začátkem akce
(je možné ji převést na jiného účastníka, rep. najít si za sebe náhradu).
Tyto peníze jsou použity na finanční vyrovnání za pronájem, lektroné a výdaje spojené s akcí.
individuální terapie – méně než 24 hodin celá částka za terapii je nevratná, zrušení 3 dny před setkání, 50% z celkové částky je nevratné. 
Děkuji za pochopení.

Vyhrazuji si právo jednostranně započíst můj nárok na úhradu stornopoplatku (manipulačního či jiného poplatku) proti vašemu nároku na vrácení ceny služby.

Odstoupení od smlouvy musí být zasláno písemně (popřípadě po domluvě obou stran jiným způsobem). Oznámení o odstoupení od smlouvy doporučuji zaslat na svou doručovací adresu nebo e-mail.  Přijetí oznámení vám bez zbytečného odkladu potvrdím.

Pokud odstoupíte od smlouvy, mám nárok na náhradu nákladů, které jsem již v souvislosti s vámi vynaložila. Odstoupením od smlouvy se zde myslí i její výpověď.

Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.

6.2. Kdy dostanete zpět své peníze?

Veškeré přijaté peněžní prostředky ponížené v souladu s tímto článkem vám vrátím do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Peníze vám vrátím převodem na bankovní účet, jakým jsem je přijala (pokud mi do deseti dnů od odstoupení od smlouvy žádný jiný nesdělíte a nevzniknou vám tímto žádné další náklady), nebo způsobem, jaký budete požadovat.

6.3. Kdy dále můžu odstoupit od smlouvy já?

Vyhrazuji si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:

– technickou chybou byla na webovém rozhraní uvedena zcela zjevně chybná cena služby (článek 3.1 těchto obchodních podmínek);
– neobdržela jsem od vás cenu služby v době splatnosti
– nemoc 
– z objektivních příčin není možné za původních podmínek poskytnout službu, tj. v případě nepředvídatelné a neodvratitelné události jako je válka, povstání, živelní pohroma, Covid apod. (společně také jako „vyšší moc“);
– plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.

V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budu vás o svém odstoupení od smlouvy neprodleně informovat.

Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili cenu služby, vrátím vám přijatou částku do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to bezhotovostně na účet, který mi pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu.

7. PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNĚNÍ

Vaše práva z nevhodného plnění vůči mě se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925 občanského zákoníku).

7.1. Za jaké chyby odpovídám?

Odpovídám vám za to, že má služba je vedena mým nejlepším vědomím a svědomím v souladu s informacemi, které jsem nabyla praxí či výcviky. Služba při poskytnutí nemá chyby a je poskytnuta ve shodě se smlouvou, když:

– odpovídá jejímu popisu na webovém rozhraní;
– je poskytnuta v dohodnutém termínu a po dohodnutou dobu;
– je poskytnuta s náležitou odborností a péčí;
– je v souladu s požadavky právních předpisů.

Metody, které praktikuji nenahrazují zdravotní péči. Každý je zodpovědný sám za sebe, za svůj zdravotní stav. Každý přichází zcela dobrovolně. Pro někoho může být setkání velmi náročné častěji po mentální stránce, ale různé projevy fyzického těla mohou být součástí též. Ke všem doporučením, které si odnesete přistupujte podle svého cítění a momentálního nastavení. 

7.2. Jaká je záruční doba na poskytované služby?

Mnou poskytované služby je možné reklamovat nejpozději po skončení poskytnutí služby. 

7.3. Jaká práva z chybného plnění máte?

V případě, že vám služba byla poskytnuta chybně, máte zejména právo na:

a) bezplatnou nápravu (zejména na dodatečné poskytnutí služby);
b) přiměřenou slevu z ceny služby;
c) odstoupení od smlouvy (pouze v případě, že je vadné plnění podstatným porušením smlouvy).

Případná další práva vyplývající z platných právních předpisů nejsou tímto ustanovením dotčena.

7.4. Kdy nelze práva z chybného plnění uplatnit?

Práva z chybného plnění vám nenáleží, pokud:

– jste vadu sami způsobili
-pokud jste se neřídili doporučeními poskytnuté mou osobou

 7.5.  Jak postupovat při reklamaci služby?

Reklamaci lze uplatnit na místě setkání. 

Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy mi byl oznámen výskyt chyby a uplatněno právo z odpovědnosti za chybně poskytnuté služby.

O doručené reklamaci rozhoduji ihned. Reklamace (včetně případného odstranění chyby) bude vyřízena ihned.

8. DALŠÍ INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE

8.1. Jaká oprávnění mám k výkonu své činnosti?

K poskytování služeb jsem oprávněni na základě živnostenského oprávnění.  

8.2. Jak vyřizujeme stížnosti?

Případné stížnosti vyřizuji prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci.

 

9. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ODPOVĚDNOST A UŽÍVÁNÍ WEBOVÉHO ROZHRANÍ

9.1. Je obsah webových stránek chráněn autorským právem?

Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty včetně obchodních podmínek, fotografie, obrázky, loga, programové vybavení a další) je chráněn mým autorským právem nebo právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez mého souhlasu či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní.

Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků. 

9.2. Odpovědnost a užívání webového rozhraní

Nenesu odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání webového rozhraní nesmíte používat postupy, které by mohly narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém.

Pokud se při užívání webového rozhraní dopustíte jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání, jsem oprávněna omezit, pozastavit nebo ukončit váš přístup na webové rozhraní, a to bez jakékoli náhrady. V tomto případě jste dále povinni uhradit mi škodu, která vaším jednáním dle tohoto odstavce prokazatelně vznikla, a to v plné výši.

Upozorňuji vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky, včetně webových stránek třetích subjektů.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 9. 2023